Finns något bättre/värre än att längta?

För tillfället är brorsorna värda att inledda alla inlägg!

                     

           



Att längta kan vara det absolut värsta som finns men samtidigt ska man nog vara glad att överhuvudtaget ha något att längta till. För hur kul vore ett liv där du inte har någonting att se fram emot, vänta på, spekulera i och med spänning vänta och se vad som kommer att hända?

För tillfället befinner jag mig, i just det, stadiet. Jag längtar så mycket att jag ibland inte vet vad jag ska göra. Jag längtar att se vad som ska hända, man kan spekulera och visst, det gör jag. Varje dag. Men det finns ingen, ingen, verkligen ingen som vet och det är just det som är så intressant. Känslor är något underbart, ibland hemskt men även helt oförklarligt.


Just nu sitter jag i bussen på väg ner mot Borås, match imorgon mot Engelholm och match mot Pixbo på söndag. Det kommer kanske en update på söndag, beror lite på hur resultaten blev. Skulle jag vara dålig förlorare!? Nej, aldrig.

Love your "thai"


Kommentarer
Postat av: Frisken

Om man har längtat efter något väldigt länge så uppskattar man det så mkt mer när det väl kommer...



Håll ut min vän;)

2008-09-29 @ 08:03:32
Postat av: Camilla

Tittade in för första gången. :) Tänkte fråga, vill du byta syskon? eller nja, kan jag bara få dina? mina är för stora.. :P



Vi ses snart!!!

2008-10-02 @ 20:41:44
Postat av: Camilla

Okej, jag har tydligen varit här förut. Den gången anklagade jag dig för att ljuga, så eftersom att jag nu ljugigt kan vi väl vara kvitt? ;) With me?

2008-10-02 @ 20:49:48
Postat av: fanny

men inte syrran, tack johanna. älskar dig med :)

2008-10-17 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0