Och så var det måndag igen

Vad finns det att säga, sängen kändes skönare än någonsin imorse, jobbet var väl kanske ingen höjdare och träningen på kvällen avslutades med 10st 70/20. Det man kan säga är att den här dagen har varit precis som en typisk måndag, grå, tung och tråkig. Fast imorgon är det tisdag, träningsledigt och jag ser ljuset igen. Kvällen är redan inplanerad, en välbehövlig dejt med Lina. Lite kvalitetstid helt enkelt, promenad, middag och mys.

Just nu ligger jag på sängen, datorn i knät, tv:n står på och det är innebandy som visas. Jag bara njuter, Falun har hämtat upp ett 1-4 underläge till 5-5, precis såhär ska innebandy vara. Och visst klappar mitt hjärta lite extra för Falun, eller inte så lite. Ganska så mycket faktiskt. Falun har en plats i mitt hjärta, en väldigt stor plats. Det är något speciellt med den där staden.

HEJA Falun! Och ett extra heja till Jonas Adriansson, tusse gubben. (Precis när jag ska publicera gör Falun 6-5 och passen kommer ifrån nr 8, ifrån Jonas. Bra där!)




http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article1202361.ab

Kanske något man ska satsa på såhär i höst mörkret.

Kommentarer
Postat av: 'Rosie

Tjena Dalle!



Du kanske kan uppdatera din blogg lite när du är ute och reser? :) Eller kanske uppdatera den någon gång... alls! :P Händer mindre här än i min plånka.. hahaha..



Ha det gott! Kram Rosie

2009-07-10 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0