Vilken sommar.

Jag kan omöjligt återberätta det som jag har upplevt i sommar, mina tre semesterveckor har varit helt makalösa. Jag tänkte därför lista upp lite av det som gjorde sommaren -08 till den bästa hittills.

* Roadtrip till Göteborg
* "Huset" på Heden S
* Utgångarna
* Efterfesten vid huset söndagmorgon kl. 6.
* Dansen
* Bögarna
* Rostbiff, potatissallad, brieost, baguette och vitt vin, till oändlighet. "Picknickarna" har varit många
* Inbrottet (kan verka lustigt att jag skriver med det här men det är numera som en del av resan)
* Gotland v.29
* Kallis är obeskrivligt
* Helenas förmåga att ordna ALLT
* Helgas och min cykeltur och kvällsdopp
* Gotland igen
* Vädret
* Stranden
* Gute
* Lasse Berghagen
* Vänner som inte går att sätta värde på
* Båstad, behöver inte skriva mer. Vilken avslutning.

                                     

Nu är innebandyn igång igen, jag kan konstatera följande saker. Oavsett hur mycket man tränar innan tre veckors semester så hjälper inte det. Alkohol bryter ner kroppen. Ångesten är hanterbar och framförallt, det var så värt det!


Kommentarer
Postat av: Malin

bra jobbat dalle

och vilka underbara pics!

skulle önska att jag hade sett mitt fejs på minst ett utav dem, men så är det när man är frånvarande.

som tur har vi en hel del somrar kvar.

och tack gud för det.

love!

2008-08-11 @ 14:57:23
Postat av: Frisken

Så jävla värt det!

Tom värt att "huset" på Heden S blev, rånade "huset" i Partille.

Jag byter gärna bort bra testresultat, kläder, ipod, bankkort, körkort, skor, vad du vill, för den här sommaren.

Gör d ba´:)

Ses ikväll love.



P.S Tur att jag är så jävla snygg när jag "sjunger".

2008-08-14 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0